Tere tulemast In Bloom Lilled e-tellimiskeskusesse.
Logi sisse või Registreeru kasutajaks

Ostutingimused

Meie e-poes saab osta  lilleseadeid ja lõikelilli  ning toimetada kulleriga tellija poolt määratud aadressile.

Kui  e-poel ei ole mingil põhjusel võimalik tellimust täita, võetakse tellijaga ühendust.

OSTU SOORITAMINE

Ostu sooritamiseks valige e-poest soovitud lilled ja vajutage nuppu “Lisa ostukorvi”.  Ostukorvi lisatud tooted ja kogu ostukorvi maksumus on nähtavad üleval lehe paremas nurgas. olevas ostukorvis.

Tellimuse vormistamiseks suunduge ostukorvi.

TELLIMUSE VORMISTAMINE

Ostukorvi lehel saab tellija sisestada oma kontaktandmed, tellimuse tarneaadressi, valida kohaletoimetamise kuupäeva ja eelistatud kellaaja. Peale kontaktandmete sisestamist, kuvatakse ostukorvi sisu ning palutakse valida tellimuse kättesaamise viis:

  • tulen ise järgi,  IN BLOOM lillepood, Tartu mnt 6. Tallinn

  • kuller  Tallinna piires  7-10 EUR

  • kuller  Tallinna lähiümbrus ( 10 km ) 15  EUR

  •  

Meie e - pood ei paku e-poe kaupade kullerteenust kaugemale kui 10 km Tallinnast. Transpordi piirideks on Tabasalu, Harkujärve küla, Viimsi vald, Peetri ja Järveküla. Transport toimub sihtnumbrite järgi, mis on toodud välja siin.

E-poe tarnepartneriteks on: Ekspresskuller ja Citykuller

In Bloom lillepood täidab e-poes vormistatud tellimusi esmaspäevast reedeni kell 10.00 – 18.00.

Laupäevaks ja pühapäevaks  tellimusi  esitada ei saa.

Klient on kohustatud tellimuse esitama vähemalt 3 tunnise etteteatamise ajaga, tagamaks samapäeva tellimuse õigeaegse täitmise. Peale kella 15.00 esitatud tellimused täidetakse järgmisel päeval. 

Alkoholi sisaldavate tellimuste puhul kontrollib kuller tellimuse saaja vanust kättetoimetamisel. Dokumendi puudumisel alkoholi sisaldavat kaupa üle ei anta.

Tellimine ja kullerteenus töövälisel ajal toimub eraldi kokkuleppel ning selleks peab tellija võtma ühendus In Bloom lillepoega e-posti aadressil lilled@inbloom.ee või helistama 5114720

TELLIMUSE EEST TASUMINE

Veebipood on isikuandmete vastutav töötleja.

Kui kõik andmed on korrektselt sisestatud, saate tellimuse eest tasuda pangaülekandega. E-pood võtab vastu LHV, Swedbanki, SEB, Luminori ja Coop-panga makseid.

Isikuandmed edastatakse Veebipoe klienditoele ostude ja ostuajaloo haldamiseks ja kliendiprobleemide lahendamiseks.
Maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed edastatakse volitatud töötlejale Maksekeskus AS-le.

Tasumine on eurodes.

Peale tellimuse kinnitamist saadame teie e-posti aadressile tellimuse kinnituse koos arvega. Esitatud tellimuse võtame töösse peale arvel näidatud summa laekumist meie pangakontole. Kui tellija ei tee ülekannet ühe tunni jooksul peale tellimuse esitamist, siis tellimus tühistatakse.

KAUBA TAGASTAMINE

Kauba tagastamise korral peab tellija esitama tagastamise põhjuse. Kõik tagastamisega seotud kulud jäävad tellija kanda. Kui kaubal esineb puudusi, mis on tekkinud kauba valest käsitlemisest, siis kaupa tagasi ei võeta.

Kuna lillede puhul on tegemist kiiresti rikneva kaubaga, siis vastavalt Võlaõigusseaduse §-le 53 lg 4 p 4, ei ole müüjal kohustust kaupa tagasi võtta.

Tagastamisel makstakse tellijale raha tagasi samale pangakonto numbrile, millelt makse laekus, 14 päeva jooksul ilma transpordi kuluta.

KAEBUSTE ESITAMINE

Kui tellitud toodetel esineb puudusi, on tellijal õigus esitada In Bloom lillepoele kaebus. Kaebus tuleb esitada mitte hiljem kui kaheteistkümne tunni jooksul peale puuduse tuvastamist.

Kaebused lahendatakse kolme tööpäeva jooksul, alates kaebuse laekumisest ning lahendamise aluseks on tellimust kinnitavad dokumendid.

Kokkuleppele mitte jõudmise korral on tellijal õigus pöörduda vaidlusi lahendavate institutsioonide poole.

* In Bloom lillepood jätab endale õiguse tellimusest loobuda, tagastades tellijale kogu makstud summa.